امتــــــداد یک تجربه خوب


درباره این پروژه بیشتر بدانید.

لیموهاست باشگاه مشتریان خودش، لیموکلاب، رو افتتاح کرده بود و برای پروموت این کلاب، کمپینی راه انداخت که در نهایت شامل جوایزی فیزیکی بود که برای افراد ارسال می‌شد.

ما در این پروژه با دو چالش اصلی روبه‌رو بودیم:
۱. جعبه‌های ارسالی باید هویت بصری برند رو منعکس می‌کردن.
۲. جوایز تنوع زیادی داشتن و هر کدوم به جعبه‌ای با سایز متفاوت نیاز داشتن.

شعار کمپین، «امتداد یک تجربه خوب»، از طرف تیم لیموهاست به ما داده شد که در واقع اشاره‌ای بود به شعار اصلی برند: «تجربه خوب میزبانی». ما هم از همین ایده الهام گرفتیم و تصور کردیم که لیموهاست یک درخت لیموست که در مسیر خودش به چیزی تازه و دلپذیر مثل لیموناد می‌رسه—شاید به‌عنوان یک مرحله بعدی از مصرف لیمو، یا حتی فرآوری‌شده‌ای از تجربه‌ای که پیش‌تر آغاز شده بود.

برای تکمیل این داستان، بروشوری طراحی کردیم که مسیر یک درخت لیمو رو، از چیدن میوه تا تبدیل شدن به یک لیموناد خوش‌طعم، برای دریافت‌کنندگان هدایا شرح می‌داد. در نهایت، از اون‌ها دعوت کردیم که به این «لیموناد» جدید، یعنی لیموکلاب، بپیوندن. علاوه بر این، برای مخاطبانی که در شهر خودمون بودن و امکان ارسال داشتیم، همراه با هدیه‌شون یک بطری لیموناد واقعی هم فرستادیم تا تجربه‌ای ملموس‌تر از این امتداد داشته باشن.

برای هویت‌بخشی به جعبه‌ها، برچسب‌هایی طراحی کردیم که شعار «امتداد یک تجربه خوب» در مرکز اون‌ها قرار داشت. این برچسب‌ها با شروع جمله از یک درخت لیمو و پایانش با یک لیوان لیموناد، این داستان رو تکمیل می‌کردن. نکته مهم این بود که با استفاده از این برچسب‌ها، تونستیم بدون توجه به تفاوت سایز جعبه‌ها، هویتی یکپارچه و منسجم ایجاد کنیم.


طراحی در زمستان ۱۴۰۲

طراحی در استودیو بکر
با همکاری تیم خلاقیت لیموهاست

فعالیت‌های انجام شده

تصویر‌سازی
طراحی بسته‌بندی