هزارتو
درباره این پروژه بیشتر بدانید.
هزارتو دربارهی آدمهای فعال است—کسانی که کارهای مهمی انجام میدهند، اما هرکدام مسیرشان را به شیوهای منحصربهفرد طی میکنند، مسیری که شاید هیچکس دیگر دقیقاً همان را نرفته باشد.
در هزارتو پای صحبت این افراد مینشینیم و وارد دنیای پیچیدهی آنها میشویم تا بفهمیم در این مورد خاص، چطور مسیر طی شده و کارها پیش رفته است.
همین ایده، پایهی طراحی هویت بصری هزارتو شد. ما «هـ» و «ـو» را ثابت نگه داشتیم و در مرکز لوگو، هر بار چیزی تازه ساختیم. این رویکرد را در بخشهای مختلف این سلسله دورهمیها هم دنبال کردیم.
اما یکی از جذابترین بخشهای ماجرا، سالنی بود که با پروجکشن مپینگ، دیوارهایش به مانیتور تبدیل شده بود. ما از تمام امکانات موشنال خود برای جانبخشیدن به این دیوارها استفاده کردیم، تا هزارتو نهتنها دربارهی مسیرها باشد، بلکه خودش هم تجربهای در جریان باشد.




طراحی در زمستان ۱۴۰۳
طراحی استودیو بکر
فعالیتهای انجام شده
طراحی نشانه
طراحی نشانه متحرک
انتخاب پالت رنگی
موشن گرافیک
سوشال